Trosor som inte åker in

Sara75

Trådstartare
Men hallå! :arghh: Det finns inga trosor som passar min stjärt, allt åker in och blir synnerligen obekvämt :mad:. Jag tycker ändå att jag är en typ medelsvensson men icke när det kommer till trosor, inget passar. Det känns som jag provat allt i alla prisklasser :banghead:. Hipster, helt omöjligt. Boxer tror man ju ska fungera men icke, de har för korta ben så det åker in iallafall. String, tja kan väl funka. Då blir det en mindre mängd tyg som skaver men inte är det bekvämt inte :meh:

146_747cfe5104-146_a9f27bd0bc-original.jpg

Såna här har jag och tycker dom är vansinnigt sköna, och sitter där dom ska på mig.

Men hallå! :arghh: Det finns inga trosor som passar min stjärt, allt åker in och blir synnerligen obekvämt :mad:. Jag tycker ändå att jag är en typ medelsvensson men icke när det kommer till trosor, inget passar. Det känns som jag provat allt i alla prisklasser :banghead:. Hipster, helt omöjligt. Boxer tror man ju ska fungera men icke, de har för korta ben så det åker in iallafall. String, tja kan väl funka. Då blir det en mindre mängd tyg som skaver men inte är det bekvämt inte :meh:
Helt vanliga trosor?
Viktigt med rätt storlek!

Jag har precis samma problem och tackar och bockar för tipsen.

Även om jag tycker trosan sitter tjat och bra i början så brukar det inte dröja länge innan den halkar iväg.

Har också det problemet, bästa har faktiskt varit från gekås.. Dvs sånna med hög midja, och är extra breda baktill. Inte så snygga men de sitter där de ska utan att man får skav av att de åker in :).
Heter typ best basic. Hm's modeller har jag provat runt en hel del med men alla har verkligen uber dålig passform.

New Bodys Basic, bästa ridtrosorna som finns!
Deras blanka hipstertrosor är också bra, bomullsmodellen funkar inte för mig.
(Håller med om ovanstående, att de måste ha rätt storlek också, och inte vara för smala i grenen!)

Håller med de andra att det kanske har med storlek att göra. Själv använder jag mest Icas Maxi trosor, kanske även kan gå under benämningen tant trosor med sin höga midja. Men de sitter bättre på mig just nu för att de med större benhål gärna halkade hit och dit bland mina fettvalkar :o

Har också det problemet, bästa har faktiskt varit från gekås.. Dvs sånna med hög midja, och är extra breda baktill. Inte så snygga men de sitter där de ska utan att man får skav av att de åker in :).
Heter typ best basic. Hm's modeller har jag provat runt en hel del med men alla har verkligen uber dålig passform.
Plus ett på den!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka