Trimmare sökes

Sv: Trimmare sökes

Jag tror att du söker på fel ställe när du skriver här. Varför inte kolla trimrasernas rasklubbars hemsidor? Där listar de ibland trimmare.

Foxterrierklubben kanske kan ge dig råd? Om inte annat kan du titta på www.dvargschnauzer.se under trimmare. Kanske kan du hitta en i skåne där? H*n kan kanske rekommendera dig vidare till någon som kan just din ras?

Eller varför inte fråga uppfödaren? Om hunden inte kommer från Skåne så har säkert uppfödaren känningar i trakten.

Eller surfa runt på hemsidor. Det kanske finns foxterrieruppfödare där du bor. Ring och fråga dem!

Lycka till!

PS. Hon som står på Tomelilla på dv.schnauzerringens hemsida har fött upp airdaleterrier förr. Hon borde kunna fixa din ras i så fall.

Senast ändrad:
Sv: Trimmare sökes

TACK! Det visade sig eller jag tror att det va den kerstin vi hade innan, vill tacka dig så jätte mycket för hjälpen..
Mvh josefine

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Inser att jag behöver köpa en riktigt bra trimmer till min blivande dvärgpudel. Jag har en till detaljer (nos och tassar), men behöver...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 527
Senast: ingela119
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 059
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar