Men hur vet du det? Det stämmer inte. Jag skulle säga att de allra flesta, ”vanliga” hopfällbara trimbord går utmärkt bra att förvara in garderoben. Till och med mitt lite väl tunga Tholo (som en fullvuxen person utan problem kunde hoppa på - utan överdrift) gick att ha i garderoben.Den ser väldigt stabil ut. Heter Artero Z9 Trimbord Air-lift runt - 63 cm diameter - svart
Tror jag, tyvärr, måste prioritera att den är höj och sänkbar. Har inte hittat något ihopfällbart bord som jag gillar. De som ser tillräcklig stabila ut är för otympliga och tunga för att förvara i garderoben.
Om tanken är att trimbordet först och främst ska vara något att duscha hunden på tror jag du bör tänka om. Trimbord är inte gjorda för att sköljas över med vatten regelbundet. Trädelar sväller, metalldelar rostar och beroende hur höj- och sänkfunktionen är konstruerad kan den påverkas. Då är det bättre att göra som @Daff föreslår och skaffa ett hundbad. Jag har en badbalja som är för barn. Den går att plocka isär så att benen kan ställas undan för sig och baljan för sig precis som den på bilden. Det finns ”avlopp” i botten som vattnet rinner ut igenom och jag har det öppet hela tiden. Man skulle även kunna borra fler hål, men det är jag för lat för (+att jag ibland använder baljan som annat).
För övrigt håller jag med om allt @Gnist skriver.