Treårstest ponny

Proffs är aldrig fel men än så länge har ingen klämt ur mer poäng på mina ponnyer än vad jag själv gör. Men jag tar gärna hjälp ändå för jag blir så nervös :nailbiting:

(Kvalitets är en annan femma, där hade en bättre ryttare kunnat höja en poäng eller två. Men vi gjorde det!)
Jag kommer säkert också bli väldigt nervös så en van hand som kan styra upp situationen lite vore bra för mig :angel: :p

Kul att du ändå har fixat det och att det verkar ha gott bra för dig! :up:

Jag visade aldrig min på treårs, men på kvalitén som fyraåring, 2014. Det är först där som ridningen kommer in på ponny. På treårs är det "bara" visa för hand, lösgalopp och löshoppning som gäller. Där jag bor ligger dessutom både treårs och kvalitén för ponny på hösten, september, till skillnad mot halvbloden som är på våren. Tyckte det halvåret gjorde mycket på min. Anledningen att vi inte visade på treårs var att jag klantade mig med anmälan, så det hade inget att göra med att ponnyn inte var "färdig" för det.

Liknande trådar

Avel Min 2-åriga hingst ska visas på rådgivande bedömning i NWB i slutet på Augusti. I samband med det känner jag att det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: sorbifolia
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 283
Senast: Kiwifrukt
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 345
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 338
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.