travstall i göteborg

tipsy

Trådstartare
jag skulle vilja börja rida travhästar i göteborg någon gång i veckan men vet inte vart jag kan få tag i någon. är det någon som vet något travstall i gbg dit jag kan gå och höra om dom behöver hjälp?

Sv: travstall i göteborg

Jag tror att de vill nog att man kan lite mer än bara någon gång i veckan. Vet inte om man kommer in på Åby stallarna nu då de byggt om. Annars ligger det ju många travstall ovanför Toyota oxå. Privat stallet bredvid långeberga, vid 421, där finns några travhästar, sätt upp en lapp!!

Gå upp till Balltorp och gå in i stallarna och fråga dom... Vet ingen som behöver såhär på rakarm men gå å hör med dom..

Gå upp till Balltorp och gå in i stallarna och fråga dom... Vet ingen som behöver såhär på rakarm men gå å hör med dom..

tack det ska jag göra. finns det många stall där? jag har ju bara varit på travbanan i rättvik och där blev dom övelyckliga om man ville komma och rida för det fanns inte så många ridtjejer utan mest kuskar. hur är det här i stan? misstänker att det finns rätt många som vill komma och rida

Jag tror att de vill nog att man kan lite mer än bara någon gång i veckan. Vet inte om man kommer in på Åby stallarna nu då de byggt om. Annars ligger det ju många travstall ovanför Toyota oxå. Privat stallet bredvid långeberga, vid 421, där finns några travhästar, sätt upp en lapp!!

Har sett att det finns ett stall mittemot 421, men är inte det en ridskola?

På Balltorp är de en hel del hästar nu, eftersom inte de finns hästar inne på banan längre. Men vet inte hur de är med ryttare å så dom flesta skötarna rider nog sina sköthästar själva, men de går ju å fråga dom.. Finns en ridskola där uppe också men ridhus å så.

Det finns ett privatstall på anläggningen vid 421. Stallet ligger på andra sidan utav paddocken, ej den sidan där manegen e och där finns det ngr travhästar. Jag vet inte hur många hästar hon har kvar i dagsläget. Men kolla där med. Sedan finns det ju stall i Balltorp. Gå ned till tränarna o hör med dom, sätt upp lappar mm i stallen. Finns en hel del stall i balltorp, inte bara på travanläggningen utan utanför.

Som sagt finns det inga hästar kvar nere på Åby travbana förutom gymnasiet o deras hästar, samt elevers hästar. Där kanske du oxå kan finna dig ngn häst i rida? Ngn elevs häst.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 994
Senast: Lingon
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka