Travet tar honom till USA

(Arbetarbladet)
I onsdags gick planet med destination Florida med lärlingen Jimmy Åsberg från Gävle ombord.
Nu ska Jimmy, som arbetar åt pappa Anders Lindström, till USA för att förkovra sig inom travsporten.
- Det här har jag längtat till ända sedan jag fick beskedet om att jag fick ett stipendium ur Eivin Erlandssons minnesfond, sa Jimmy dagen innan när vi träffade honom inför USA-äventyret.

http://www.arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=87236&avdelning_1=102&avdelning_2=120&variabel=SPOavd.gif

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Med bara ett fåtal segrar kvar till 1000-klubben kan Gävletravets Sören Eriksson blicka tillbaka på 2006 med...
Svar
0
· Visningar
777
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Linda Ekström och Sandra Sellström stod för segrarna när Högbo RK för andra helgen i rad stod som söndagens vinnare i...
Svar
0
· Visningar
834
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Gävle ryttarsällskaps Leif Hall och Christine Fältström inledde tävlingsåret med sina hästar Alexia och Cadet på den...
Svar
0
· Visningar
753
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Delar av B-provet som ska visa om hästen som vann OS-guld i hoppning i Aten var dopad eller ej, har stulits. Polis i...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: nanni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna