Trav på Åland

cetzyboy

Trådstartare
Är det någon som vet vart man hittar anmälningslistor och startlistor till Ålandstravet, jag är ju nyfiken om min pojke kom med !
/Cetzy

Sv: Trav på Åland

Tur att jag har finsktalande kollegor;)men jag hittade inte startlistorna till den 17 har ni sett dem ???
/Cetzy *nyfiken*

antagligen tröga det med anmälningslistorna idag så då kommer dom ut imorgon bitti. det brukar ta extra tid när det är mycket svenska hästar när dom måst räkna om poängen.

Tjohoo
Listorna ute och han kom med !!!:bump:
Körde provlopp på Valla igår och han var jättefin så det lovar gott!
/Cetzy

får man fråga vilken som är din häst??:) har själv med två så man är ju nyfiken på om man måst möta dej!;)

just så.. ja kör en häst i det loppet som inte är min egen men då möter ja din häst i alla fall:) fast jag har inte direkt nått lysande utgångsläge.

nummer 12 har väl inte gjort nått lysande ifrån sig på tävlingsbanan men man får väl se hur det går, har inte kört den förut så jag vet inte hur den är.

jepp, han är min lilla snygging:love: han startar också och stallkompisen i samma lopp. så man får se hur det går..:confused: men man hoppas på det bästa.

hur vet du förresten att det är jag som har honom?? har inte direkt koll på vad det är för människor på dom här sidorna så... ja mena ja kommer ju från "lilla Åland" :D

har varit där många ggr .Första gången jag var där var för ca 20 år sedan.Att jag vet att det är du som har Zalt var inte så svårt att räkna ut eftersom du skrev att du körde nr 12 i samma lopp som västerbo be kafa.Lycka till på måndag

jaha då kanske man stöter ihop med varandra någon gång i framtiden då.
tack man får väl hoppas att det går bra. :D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: Otherside
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Ajda
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka