Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
antagligen tröga det med anmälningslistorna idag så då kommer dom ut imorgon bitti. det brukar ta extra tid när det är mycket svenska hästar när dom måst räkna om poängen.
nummer 12 har väl inte gjort nått lysande ifrån sig på tävlingsbanan men man får väl se hur det går, har inte kört den förut så jag vet inte hur den är.
hur vet du förresten att det är jag som har honom?? har inte direkt koll på vad det är för människor på dom här sidorna så... ja mena ja kommer ju från "lilla Åland"
har varit där många ggr .Första gången jag var där var för ca 20 år sedan.Att jag vet att det är du som har Zalt var inte så svårt att räkna ut eftersom du skrev att du körde nr 12 i samma lopp som västerbo be kafa.Lycka till på måndag
Juridik & Ekonomi
Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Hästhantering Faktum är att vi har en lite större sjukhage/mindre paddock som är grusad men med en del växtlighet som växt upp igenom. Den skulle jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.