canine
Trådstartare
Ja helt utan anledning slutade min datorskärm på laptopen att fungera idag så nu vänder jag mig till kloka buke! den flimrar i alla möjliga färger i form av streck, så datorn går inte använda alls. Det är en dell enbart 1 ½ år gammal. Nu funderar jag på var jag kan lämna in denna för reparation, eftersom jag köpte den från dell som inte har någon fysisk affär känner jag att jag hellre vänder mig någon annanstans eftersom garantin har gått ut (tror jag).
Hur är det med de större elektronikaffärerna som har sina verkstäder brukar man få lämna in där trots att man inte köpt varan hos dem? jag är ju beredd att betala allt själv eftersom jag varken har datorn försäkrad eller på garantin.. vill helst inte skicka in den till något företag heller. Har även sökt runt en del efter andra firmor men det är svårt att veta hur pålitliga dessa mindre företag är. Jag bor i en medelstor stad så utbudet här är mest de större kedjorna..
Hur är det med de större elektronikaffärerna som har sina verkstäder brukar man få lämna in där trots att man inte köpt varan hos dem? jag är ju beredd att betala allt själv eftersom jag varken har datorn försäkrad eller på garantin.. vill helst inte skicka in den till något företag heller. Har även sökt runt en del efter andra firmor men det är svårt att veta hur pålitliga dessa mindre företag är. Jag bor i en medelstor stad så utbudet här är mest de större kedjorna..