transsport val

A

amandatuffe

Vet ej om jag placerat tråden rätt. Ber om ursäkt i sånna fall.
Ska köpa en ny transsport tills nästa fälttävlanssäsong då antalet hästar ökat. Innan hade jag bara en d-ponny och då kunde jag lasta bredvid hästen med sadel skåp och sånt. Har en Boj bravo utan sadelkammare nu. Men vill sedan kunna ta med mej 2 ponnyer utan att behöva åka 2 bilar för att få plats med allt. Har kollat på Boj Classic och Thule Premium. Någon som vet om det blir för trångt med dom om du ska ha utrustning foder mm. 4 sadlar också..? Får kosta runt 120.000
Har någon något tips? :confused::D

Sv: transsport val

Har ett Rice treble släp. Funkade helt OK t.ex. när dottern + hennes kompis var nere i Lühmühlen och tränade för JJ några dar. Två hästar + all utrustning + foder för 5-6 dar + alla :devil: extratäcken.
Inga alls problem med utrymmet på en vanlig tävling med 2 hästar :)

Tidigare körde vi med ett 4-hästars UME-släp. Ännu mer plats för täcken & campingmöbler :angel:

Du kan ju oxå kolla på UME, en del av deras släp har hyfsat med utrymmen till prylar.

Senast ändrad:
Sv: transsport val

okej, har aldrig hört talas om märket men ska genast kolla!
ska kolla ume också! Tack för tipsen:bump:

Liknande trådar

Utrustning Kära Bukefalos! Nu har jag och mor snubblat runt i transportträsket ett tag och gråten är nära. Som alltid när man känner att man...
2
Svar
31
· Visningar
5 238
Senast: Rimfaxe
·
P
Utrustning Här tänker vi långsiktigt....! Tanken är väl att jag "så småningom" (dvs om 5 år kanske haha) ska ta BE-kort och jag vill ju självklart...
2
Svar
35
· Visningar
3 248
Senast: piggis_83
·
P
Utrustning Är så villrådig, kollar och kollar men blir ändå inte riktigt klar över vad jag ska köpa. Vill ha ett rejält boggisläp där jag ska kunna...
Svar
13
· Visningar
7 972
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka