Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har sett att många klubbar har transportbidrag för att underlätta för sina ekipage. Är det någon som vet vart pengarna kommer ifrån? För det är väll inte klubben själv som står för detta? Har försökt att googla på det men får bara upp transportbidrag för material.
Varför skulle inte klubben kunna stå för det? Själv sitter jag i styrelsen i en klubb som är på väg att läggas ner pga att vi bara tappar medlemmar. Vi hade sist jag kollade ca 40000:- i klubbkassan som vi försöker göra oss av med nu så alla medlemmar (ca 8st) får träningar betalda
Jag kan bli medlem i er förening så jag får mina träningar betalada
*KL*
I vår klubb så är det föreningen som betalar halva startavgifterna. Det är ju rätt bra reklam för en klubb att ha tävlingsekipage. Speciellt då man får till lag och det är ridskoleekipage med i lagen.
Det handlar inte om jättemkt pengar, men det är en bra grej tycker jag, som visar att klubben är mån om sina tävlingsryttare
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.