Transportbidrag

Krockodil

Trådstartare
Jag har sett att många klubbar har transportbidrag för att underlätta för sina ekipage. Är det någon som vet vart pengarna kommer ifrån? För det är väll inte klubben själv som står för detta? Har försökt att googla på det men får bara upp transportbidrag för material. :crazy:

Sv: Transportbidrag

Pengarna får medlemmarna själva dra in, genom att arrangera tävlingar, sälja lotter osv.

Varför skulle inte klubben kunna stå för det? Själv sitter jag i styrelsen i en klubb som är på väg att läggas ner pga att vi bara tappar medlemmar. Vi hade sist jag kollade ca 40000:- i klubbkassan som vi försöker göra oss av med nu så alla medlemmar (ca 8st) får träningar betalda :)

Jag kan bli medlem i er förening så jag får mina träningar betalada:D

*KL*

I vår klubb så är det föreningen som betalar halva startavgifterna. Det är ju rätt bra reklam för en klubb att ha tävlingsekipage. Speciellt då man får till lag och det är ridskoleekipage med i lagen.
Det handlar inte om jättemkt pengar, men det är en bra grej tycker jag, som visar att klubben är mån om sina tävlingsryttare:)

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: lingonben
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka