Transport till Gotland

Användare34

Trådstartare
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?

Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
Diskutera gärna transportlösningar till Gotland, men hoppa över tips om transportörer. (Det kommer alltid finnas bra och dåliga recensioner om alla...)
Mvh moderatorn

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Seaside
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
965
Senast: Kilauea
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10