Transport till Gotland

Användare34

Trådstartare
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?

Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
Diskutera gärna transportlösningar till Gotland, men hoppa över tips om transportörer. (Det kommer alltid finnas bra och dåliga recensioner om alla...)
Mvh moderatorn

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
384
Senast: Seaside
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 426
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden