Sv: Transport med 17 Tooma-travföl stoppades
*citerar frågan och skriver under* vill också gärna veta!
*citerar frågan och skriver under* vill också gärna veta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj , nu börjar det bli intressant
Nån får också gärna berätta för mig vad som skiljer mig från andra hästägare som inte håller på med trav?
Jag kan lova att jag pussar lika mycket på min älskling som ni gör!
Knapp
Varför inte bara ta bort eller "banna" eller vad fan vet jag,en användare som tydligt och enbart ute efter att smutskasta travet?
Det vet du väl att du inte kan göra!!
Travhästägare ser ju givetvis sina hästar enbart som pengamaskiner som ska göra sina ägare rika.... (obs, ironi)
Allvarligt menade frågor om sporten är bra om det kommer in från de som inte är så insatta, men detta dragande av alla aktiva inom travet över en kam vad gäller djurplågeri är enbart patetiskt tycker jag.
Håller med dig i kloka ord!
Det gjorde en person i Polen oxå fast med en ponny och det blev åtal "även där" på den transporten.
Är det en merit när du skriver om din transportering???
Jag har även sett vanliga tvåhästars transporter med en hel hög ponnyer i, klarar de transportlagarna?
Helt ärligt tycker jag Coari skulle bannas från trav, han har inget intresse av något annat än att kasta skit och tillför inget konstruktivt eller givande alls.
Jag borde kanske inte skriva det här, MEN borde då inte flera användare ha bannats från ridsidan vid en omtalad spödiskussion. Vad tillförde det? Inget eftersom dessa användare inte heller normalt sett befinner sig där, och tillförde definitivt inget konstruktivt.
Jag är inte med alls nu?
Men jag antar jag var inblandad som det låter??
Hursom, åsikter tycker jag man ska ha o ventilera dem borde vara tillåtet inom vissa ramar på ett diskussionsforum, frågan är väl i vilken utsträckning det bör vara okey att gå in på ett forum enbart för att kasta skit o "Trolla".
Ridfolket är välkommna till travforumet med frågor o synpunkter, men det är stor skillnad på att ha frågor/synpunkt, till att göra som Coari gjort.. Vill som sagt bara kasta skit, inte diskutera eller något som liknande konstruktivt.