Träns på premiering?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tronspira
  • Startdatum Startdatum
T

Tronspira

Jag ska visa upp min 1-åring på årets premiering. Visst är det så att man ska visa dem med bett/träns? eller ska de ha grimma?

Sv: Träns på premiering?

Även OM du får använda grimma så skulle jag def visa i träns...
Dels ser det mkt snyggare ut (MIN ÅSIKT) och dels har du lite mer att säga till om när du kommer ut i okänd miljö med andra lika "oroliga" åringar och andra hästar...

Hon är en knabstrupper-tjej. Vi har tur som inte behöver åka till okänd miljö för premieringen hålls på gården där hon står. Så vi är på hemmaplan där vi brukar träna.

Oki ja men då ska jag ha träns, jag var bara fundersam på om jag skulle vara den enda som hade det..

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
950
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 407
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
849
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka