träningsupplägg

S

sessan78

hej , jag skulle vilja ha hjälp med att lägga upp en bra träning för min häst, som är ny inom distansen,som vi varierar med hoppning då vi inte vill släppa den helt.nån som kan/vill eller vet om nån som kan??

Sv: träningsupplägg

nerikesdistansryttare.org har bra info hur man kan börja lägga upp träning för distans

Kul att du länkar till NDRK's sida för träningstips, men texten jag gissar att du syftar på är borttagen. Författaren (Stopek här på buke, PM'a henne, om du är nyfiken på texten) hade fått nya tankar om distansträning sedan den skrevs. Jag hoppas att vi snart kan publicera en ny, uppdaterad text på hemsidan!

Författaren hade fått nya tankar om distansträning sedan den skrevs. Jag hoppas att vi snart kan publicera en ny, uppdaterad text på hemsidan!

Mä! Så får hon ju inte göra, då har jag ju plastat in texten i onödan. :eek: Jag ser fram emot en ny, spännande text framöver. :bow:

Det är klart det inte var i onödan, det är ju en jättebra text att ha som stöd och inspiration. Men man får (förhoppningsvis) nya ideér när åren går.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
780
Senast: QueenLilith
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur