S
Sudd
ska köra igång pollan nu efter lite vintervila, men egentligen har jag ingen motivation alls, men jag måste verkligen ta mig i kragen. Och jag vet att motivationen kommer bara jag sätter igång. Men däremot så vill jag vara lite mer målmedveten i år och verkligen lägga upp ett träningsschema inför tävlingssäsongen.
Har en Quarter på 6 år som behöver bygga lite mer muskler för att orka den riktigt fina korta galoppen bland annat.
Kom gärna med förslag på träning under vinter/våren...
Har tänkt att försöka komma in till ridhuset 1 ggr per vecka, har även tillgång till ridbana om det är hyggligt underlag. Annars är det bara skogen som gäller. Har en bra lång slinga i skogen där travarna kör, så det är oftast bra underlag och det finns backar att köra intervaller i om man vill.
Har en Quarter på 6 år som behöver bygga lite mer muskler för att orka den riktigt fina korta galoppen bland annat.
Kom gärna med förslag på träning under vinter/våren...
Har tänkt att försöka komma in till ridhuset 1 ggr per vecka, har även tillgång till ridbana om det är hyggligt underlag. Annars är det bara skogen som gäller. Har en bra lång slinga i skogen där travarna kör, så det är oftast bra underlag och det finns backar att köra intervaller i om man vill.