Träningsapp?

Tassa

Trådstartare
Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det något liknade?

Jag är helt okunnig när det gäller olika övningar och vad de kallas så jag skulle vilja att det är en app där man kan se hur man utför rörelsen. Och välja olika beroende på om jag vill träna ben, mage eller armar tex. Och utan vikter.

De jag har tittat på har antingen listor på övningar som jag inte vet vad de är eller så har de bara färdiga pass.

Hoppas att ni förstår vad jag är ute efter. 😅. Vad har ni för träningsappar och hur fungerar de?
 
Jag hade under en period försvarsmaktens app, minns inte exakt vad den hette. Den visade tydligt hur övningar skulle utföras. Kommer dock inte ihåg om de bara hade färdiga program eller om man kunde titta på enskilda övningar. Men tror den var gratis, så går ju att kolla.
 
Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det något liknade?

Jag är helt okunnig när det gäller olika övningar och vad de kallas så jag skulle vilja att det är en app där man kan se hur man utför rörelsen. Och välja olika beroende på om jag vill träna ben, mage eller armar tex. Och utan vikter.

De jag har tittat på har antingen listor på övningar som jag inte vet vad de är eller så har de bara färdiga pass.

Hoppas att ni förstår vad jag är ute efter. 😅. Vad har ni för träningsappar och hur fungerar de?
Låter som att Strength log skulle kunna passa, där finns färdiga pass men du kan också sätta ihop egna. Det finns film på i princip varenda övning, och det går att söka övningar utifrån muskelgrupp.
 
Trea på bollen: Strengthlog. Gratisversionen funkar bra, finns lite nördiga och ytterligare småpraktiska grejer i betalversionen + ännu fler färdiga pass.
 
Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det något liknade?

Jag är helt okunnig när det gäller olika övningar och vad de kallas så jag skulle vilja att det är en app där man kan se hur man utför rörelsen. Och välja olika beroende på om jag vill träna ben, mage eller armar tex. Och utan vikter.

De jag har tittat på har antingen listor på övningar som jag inte vet vad de är eller så har de bara färdiga pass.

Hoppas att ni förstår vad jag är ute efter. 😅. Vad har ni för träningsappar och hur fungerar de?
Älskar strenghtlog!
 
Jag har den, men fattar ingenting i den 😳🙈.
Kanske får kolla lite mer noggrant. Hur ser man de filmerna?
 
Tycker att det verkar som att man behöver ha redskap för att använda strenghtlog. Och det har inte jag. Då kanske den inte passar?
 
Screenshot_20241025-134234.webp
 
Klicka på frågetecknet bakom övningen :)

Ang redskap så har de övningar både med och utan redskap!
Tack, hittade filmerna, de var riktigt bra. Men jag har fortfarande inte hittat hur man får fram enskilda övningar och skapar ett eget pass. Behöver man vara medlem för att göra det?

Men jag hittade ett pass för ryttare, utan redskap 😃. Men jag får leta vidare efter flera funktioner.
 
Om jag söker på ex. Kropp får jag alla övningar med Kroppsvikt. Några kräver ändå ställningar (t.ex Dips) men det är ändå ganska många.
IMG_2054.webp

Det finns även övningar för stretching.
 
Tack, hittade filmerna, de var riktigt bra. Men jag har fortfarande inte hittat hur man får fram enskilda övningar och skapar ett eget pass. Behöver man vara medlem för att göra det?

Men jag hittade ett pass för ryttare, utan redskap 😃. Men jag får leta vidare efter flera funktioner.
Om du trycker på plusset så kan du starta ett nytt pass eller planera ett pass. Den kan du döpa och spara det passet .
Jag minns inte om man kan bygga program i gratisversionen, i så fall gör du det där du hittar de andra passen. Då finns det en rubrik brevid Program och Pass som heter Mina.
 
Om du trycker på plusset så kan du starta ett nytt pass eller planera ett pass. Den kan du döpa och spara det passet .
Jag minns inte om man kan bygga program i gratisversionen, i så fall gör du det där du hittar de andra passen. Då finns det en rubrik brevid Program och Pass som heter Mina.
Tusen tack. Det var lite svårt att hitta, men nu tror jag att jag fattar 😅. Jag ska kolla igenom lite mer när jag har mer tid och sätta ihop ett passande pass 🤗
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 250
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 825
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 910
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp