träningsadlen

A

_Alexandra_

Hejsan nu har jag funderat länge på en sak. Hur gör ni om ni ska sadla upp inför ett löp med träningsadlen där sadlen har 2 ståppar?
Använder ni bara en av dem då el?el kan man sadla med träninggjort?
eller man använder an av dom i så fall vilken brukar ni använda främre el bakre? tack

Sv: träningsadlen

Använder en av dem, visst kan du sadla med träningsgjord (men våra träningsgjordar har också bara ett spänne) sålänge du har en övergjord också.

Brukar använde den främre stroppen.

Sv: träningsadlen

Använder en av dem, visst kan du sadla med träningsgjord (men våra träningsgjordar har också bara ett spänne) sålänge du har en övergjord också.

Brukar använde den främre stroppen.

tack det var så jag tänkte men har undrar lite vad folk gör

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 151
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka