W
wallerie
hej! jag har ridit ganska länge och är hyfsat bra på att rida, med det menar jag att jag kan rida dom flesta hästar i god form osv. har haft sköthäst flera år och har nu häst på foder som jag rider 6ggr veckan, går på ridskola 1ggr i veckan (inte nu på sommaren då) och hoppspecial varranan fredag. har en tränare som jag ridit lite för nu, känner att jag lär mig mer av henne än jag lärt mig det senaste året på ridskolan. så nu funderar jag på att sluta ridskolan och ta privatlektioner av henne istället! för/nackdelar med detta? på ridskolan får man ju testa många olika hästar och så men jag vill lära mig mer innom dressyr på lite högre tävlingsnivå nu och det lär man ju sig inte direkt på ridskolan,
tycker ni detta låter som en bra ide? det enda som jag är smått oroad över är att hästen jag har på foder ska ju tillbaks till ägaren om ett tag, och om jag inte får tag på ny foderhäst då har jag ju ca 0 dagar i veckan som jag rider
ALLA svara!
tycker ni detta låter som en bra ide? det enda som jag är smått oroad över är att hästen jag har på foder ska ju tillbaks till ägaren om ett tag, och om jag inte får tag på ny foderhäst då har jag ju ca 0 dagar i veckan som jag rider
ALLA svara!