Top reiter start

Sv: Top reiter start

Jag tycker det är en underbar sadel! Har inte hittat någon som sätter mig i en sån bra position och samtidigt är riktigt skön som den är. Ligger även bra på många hästar vilket är ett stort plus! :) Man får en nära kontakt med hästen då det är enkelkåpa,, det jag kan tycka är mindre bra är väl att den är permanentstoppad (tror jag?!) då jag gillar gammal hederlig ull egentligen :D haha

Jag har den och är väldigt nöjd. Skön och jag känner att jag får rätt sits i den. Min häst verkar nöjd med hittills. ;)

En riktigt bra och skön sadel till ett bra pris. Jag gillar inte Topreiter egentligen, tycker att de flesta av deras sadlar är för tjocka, man kommer inte nära hästen. Men denna modell är annorlunda, dessutom deras billgaste - jag köpte den och är mycket nöjd!

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
158
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tio ekipage har blivit åtta inför lördagens Lövsta Top 10 Dressage Grand Prix. En dansk och en finsk ryttare kommer inte till start.
Svar
0
· Visningar
33
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det handlar om de tio högst rankade hoppryttarna i världen som kommer att mötas i Top 10-finalen i Genève. Nu står det klart vilka...
Svar
0
· Visningar
63
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka