Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker det är en underbar sadel! Har inte hittat någon som sätter mig i en sån bra position och samtidigt är riktigt skön som den är. Ligger även bra på många hästar vilket är ett stort plus! Man får en nära kontakt med hästen då det är enkelkåpa,, det jag kan tycka är mindre bra är väl att den är permanentstoppad (tror jag?!) då jag gillar gammal hederlig ull egentligen haha
En riktigt bra och skön sadel till ett bra pris. Jag gillar inte Topreiter egentligen, tycker att de flesta av deras sadlar är för tjocka, man kommer inte nära hästen. Men denna modell är annorlunda, dessutom deras billgaste - jag köpte den och är mycket nöjd!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.