Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du att den där är det minsta skämmig måste jag nog leta upp dig och klå upp dig! (synthare - javisst!)
Jag har en skäms-playlist i mitt MusicBee och i den hittar man riktiga kvalitetslåtar såsom:
Nickelback - Burn it to the ground
The Pussycat Dolls - Buttons
Psy - Gentleman
Darin - Astrologen
50 Cent - In da club
Avril Lavigne - Girlfriend
Takida - Curly Sue
Fergie - London Bridge
Arvingarna - Eloise
Taylor Swift - Blank Space
Fronda - Rullar Fram
Britney Spears - Boys
Tokio Hotel - Monsoon
Sean Paul - Get Busy
Ricky Martin - She Bangs
Samt en del med Rihanna, Robbie Williams, The Offspring, Beyoncé och från diverse Eurovision Song Contest-finaler. Och typ alla Five- och Backstreet Boys-låtar. Jag älskade BSB högt som 8-åring och Five när jag var i 10-årsåldern och innerst inne består nog kärleken än idag.
Och ja, jag kan alla texter till alla nämnda låtar och när jag är utom hörhåll för folk sjunger jag dem gärna högt, med vevande rörelser, danssteg och stor inlevelse.
Det kommer inte stå med på något CV, om man säger så.
Men den är ju så bra ju
Haha @athena_arabians alltså låtarna du lägger in är typ det jag lyssnar på
Jag med ja, förutom Günter då han skrattar jag mest åt
Håller med om Günther, trots att jag har lyckats se honom live en gång
Vet inte om jag ska beklaga eller gratulera dig
Lite där hamnar jag också... Helt plötsligt förstår jag varför barnen anser att jag är pinsam när jag drar igång Aqua skivan bara för att bli på bra humör! Den fungerar väldigt bra att städa till...Underbar tråd TS!
(Och jag inser att jag kan alldeles för många av de låtar som nämnts hittills utantill... )
Hur är det med Cash version? (Vi brukade reta vårt Depach-fan med den)Tycker du att den där är det minsta skämmig måste jag nog leta upp dig och klå upp dig! (synthare - javisst!)
Nickelback är objektivt sett det absolut skämmigaste i världen. Takida är möjligen lite mindre skämmiga, fast det säger inte så mycket i sammanhanget.Är Nickelback och Takida skämmigt??
*filmnostalgi*
För övrigt: Vad i hela världen gör Depeche och Pet Shop Boys i den här tråden?!