Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag har alltid gillat den här låten lite, men nu när jag sett videon hamnar den verkligen på skäms-listan
Kan ju inte säga att jag gillar den men det är bra skämsvarning på den!
*går och tvättar min stackars dator efter övergreppet*
Jag gillar Per Gessle (och Gyllene Tider och Roxette), men det är inte alltid att jag berättar det för nya bekantskaper...
Klickade igång den och sedan fick mitt ondskefulla firefox för sig att hänga sig så att jag inte kunde stänga av den. Terrorn!Hamnar väl heller inte så högt på kreddlistan:
Alltså, shit, jag har inte sett videon tidigare (tycker inte låten är så bra, dom kunde ha speedat upp tempot lite) men hört talas om den, men herremin*piiiip* vilken rumpa dags att börja träna sin egen så man vågar gunga på den kanske?En annan skämslåt som är extra extra skämmig eftersom den är ny och jag inte kan skylla på ung-o-dum/nostalgi eller så:
Vet inte vilket som är pinsammast, att jag tycker att låten är catchy eller att jag går igång på videon?
Det är så jag känner under hela låten när jag sitter och glor på videon. Utan videon hade jag inte gillat låten. Men det är inte utan att jag känner mig ganska... slemmig.herremin*piiiip* vilken rumpa