Tllbaka igen!

toughcookie

Trådstartare
Lyckades hålla mig ifrån täby i hela tre månader. Sen satte tjatet från två tränare igång och snäll som man är kan man ju inte säga nej :angel: .
Så nu har jag ridit på banan i tre dagar och direkt fastnat i träsket igen.
Det är alltså bevisat att galopplivet är som en drog och har man väl fastnat så GÅR det inte att ta sig ur det helt o hållet.
Frågan är bara vad det beroendet kallas :confused: , det måste ju vara någon slags "ism". Nån som har förslag på vad det är? Eller är det bara ett våråterfall jag drabbats av??

Sv: Tllbaka igen!

vi har nog alla drabbats av "galoppsismen"
varför ta sig ur när det är så roligt?! :P

Sv: Tllbaka igen!

aha, är det så det kallas?
Har man varit beroende i ca 15år så tyckte jag att det skulle vara skönt att "dra ner" och bara vara åskådare ett tag men det gick ju inte=)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 801
Senast: QueenLilith
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 034
Senast: Nepenthe
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 392
Hästvård Jag hade behövt lite idéer så jag vet vad jag ska föreslå när jag åker på återbesök igen nästa vecka. Har en häst som voltade i hagen...
Svar
14
· Visningar
2 289
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka