jenniealba
Trådstartare
Jahapp, då har även jag, som aldrig i mitt liv har varit någon tävlingsmänniska, drabbats av den där lille tävlingsen... Jag red min första Clear Round på Göingeritten 5/6 & då tänkte jag ätt "Nästa tävling blir Dackeritten den 25/9!" Sedan lyckades jag, efter lite pysslande med turbyten på jobbet mm, att peta in Simlångsritten (T 50km) den 31/7 i schemat & även då tänkte jag att min nästa tävling skulle bli Dackeritten. Men nu, när träningsvärken så smått börjar gå över tänker jag att "Hmm... Tjustritten den 10/9, kanske man skulle kunna delta i också!"
Dock säger de enda två som jag känner som har ridit Tjust (80 km förra året; jag ska bara rida 50 km i så fall) att de inte alls gillade banan, att det var jättemycket asfalt bland annat. Vad tycker ni andra som har varit där? Någon som vet om det är samma bana ungefär i år? Var någonstans i förhållande till Vimmerby går tävlingen?
Stort tack på förhand för svar!
/Jennie & Hestia
Dock säger de enda två som jag känner som har ridit Tjust (80 km förra året; jag ska bara rida 50 km i så fall) att de inte alls gillade banan, att det var jättemycket asfalt bland annat. Vad tycker ni andra som har varit där? Någon som vet om det är samma bana ungefär i år? Var någonstans i förhållande till Vimmerby går tävlingen?
Stort tack på förhand för svar!
/Jennie & Hestia