- Svar: 7
- Visningar: 676
Plötsligt sÄ kÀnner jag mig bara sÄ förbannat tjatig och Àltande och trött pÄ mig sjÀlv. Har dÀrför skrivit upp en lista över Àmnen som jag ska försöka undvika att skriva om hÀr. Bara det att det Àr de Àmnena som mina tankar rör sig kring mesta tiden, sÄ fÄr vÀl se hur det gÄr och om jag lyckas skriva nÄgot alls dÄ⊠Jo men jag ska försöka - tÀnker att det kanske Àr bra att försöka guida in tankar pÄ nÄt annat. Om det gÄr, alltsÄ.
En sak jag har lagt mĂ€rke till Ă€r att jag vĂ€ldigt ofta ser mina egna gamla dagboksinlĂ€gg som förslag under andra inlĂ€gg/trĂ„dar hĂ€r pĂ„ Buke. Det stör mig lite. Jag hoppas verkligen att det bara Ă€r jag sjĂ€lv som fĂ„r upp dessa förslag, för att jag Ă€r inloggad som mig eller nĂ„tâŠ
Jag tycker inte om att synas!
En sak jag har lagt mĂ€rke till Ă€r att jag vĂ€ldigt ofta ser mina egna gamla dagboksinlĂ€gg som förslag under andra inlĂ€gg/trĂ„dar hĂ€r pĂ„ Buke. Det stör mig lite. Jag hoppas verkligen att det bara Ă€r jag sjĂ€lv som fĂ„r upp dessa förslag, för att jag Ă€r inloggad som mig eller nĂ„tâŠ
Jag tycker inte om att synas!