- Svar: 7
- Visningar: 691
Plötsligt sĂ„ kĂ€nner jag mig bara sĂ„ förbannat tjatig och Ă€ltande och trött pĂ„ mig sjĂ€lv. Har dĂ€rför skrivit upp en lista över Ă€mnen som jag ska försöka undvika att skriva om hĂ€r. Bara det att det Ă€r de Ă€mnena som mina tankar rör sig kring mesta tiden, sĂ„ fĂ„r vĂ€l se hur det gĂ„r och om jag lyckas skriva nĂ„got alls dĂ„âŠ
Jo men jag ska försöka - tÀnker att det kanske Àr bra att försöka guida in tankar pÄ nÄt annat. Om det gÄr, alltsÄ.
En sak jag har lagt mĂ€rke till Ă€r att jag vĂ€ldigt ofta ser mina egna gamla dagboksinlĂ€gg som förslag under andra inlĂ€gg/trĂ„dar hĂ€r pĂ„ Buke. Det stör mig lite. Jag hoppas verkligen att det bara Ă€r jag sjĂ€lv som fĂ„r upp dessa förslag, för att jag Ă€r inloggad som mig eller nĂ„tâŠ
Jag tycker inte om att synas!

En sak jag har lagt mĂ€rke till Ă€r att jag vĂ€ldigt ofta ser mina egna gamla dagboksinlĂ€gg som förslag under andra inlĂ€gg/trĂ„dar hĂ€r pĂ„ Buke. Det stör mig lite. Jag hoppas verkligen att det bara Ă€r jag sjĂ€lv som fĂ„r upp dessa förslag, för att jag Ă€r inloggad som mig eller nĂ„tâŠ

Jag tycker inte om att synas!