Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antal inlägg, 2000.Eller vänta, är det inte sidantalet som styr när en ny tråd skapas och den gamla lämbnas därhän? Är det antalet inlägg?
Äsch då. Kan moderatorn snälla radera trådfan? @LenaH
Du använder fel namn. Fråga @mandalaki vad jag lystrar till numera!Äsch då. Kan moderatorn snälla radera trådfan? @LenaH
Jag vet ju egentligen. Måste bara gnugga geniknölarna. Åååh, jag såg det ju i en tråd...Du använder fel namn. Fråga @mandalaki vad jag lystrar till numera!
Tålamod är ditt namn? Eller är var det diplomat?Du använder fel namn. Fråga @mandalaki vad jag lystrar till numera!
Uppmuntran för att jag svär, för att jag är klantig eller för att jag terroriserar @Tålamoderatorn ?
Verkar som tålamod (?) låste gamla istället! Så himla vänligtÄsch då. Kan moderatorn snälla radera trådfan? @LenaH
Uppmuntran för att jag svär, för att jag är klantig eller för att jag terroriserar @Tålamoderatorn ?
Eller hur!? Allt för uppmärksamheten och för att få se sitt nick högst upp på sidanVad gör man inte för att få starta en ny tråd?
O sin egen avatar!Eller hur!? Allt för uppmärksamheten och för att få se sitt nick högst upp på sidan
Då får vi kamma oss och prata om mat. Till lunch idag åt jag världens snabbate sallad: Diverse gröna blad, redan kokt färskpotatis, matjessill, rädisor, hasselnötter och, för att ge @VLMF gråa hår: rå halloumi. Jag hade noll och ingen tid. Jag vet, det är fattigt. Alltihop är fattigt. Och deppigt.
Fast man skall sitta i jordgubbslandet o äta gubbarna.Jsg har för övrigt precis ätit årets första jordgubbarna från vårt jordgubbsland Så himla vettig sysselsättning när regnet öser ner utanför
Gör jag det har jag inga kvar eftersom Svansson håller mig sällskap och är snabbare! Vet inte hur mångas jordgubbar han redan ätit i årFast man skall sitta i jordgubbslandet o äta gubbarna.