Titta vad de hittade på trappen..

Nethril

Trådstartare
Lilla Tuva!
Tuva.jpg

Häromdagen satt hon bara på "svärmors" grannars trappa.. Och då "svärmor" har kattungar så trodde ju grannarna att det var deras kattunge och gick ner och lämnade den till dem.. Men det var ju inte deras och eftersom hon var alldeles ensam så bestämde de sig för att testa om honan med ungar ville ta emot henne, och visst hon får vara med och leka och så men inte snutta. Fast lilltjejen är tuff! Äter redan riktig mat minsann ;)

Jag ska verkligen inte ha någon katt. Men fan vad svårt det är när den här lilla luddbollen tittar på en och myser sådär som bara katter kan :cool:
Hon är nog en av de finaste katter jag sett!
Jag sitter här hemma och försöker övertyga mig själv.. det blir nästan som det där jag kan flyga jag är inte rädd mantrat :p:D
*ska inte ha nån katt, kan inte ha nån katt*
Fan att hon är så otroligt fin! Man bara smälter!:love:

Sv: Titta vad de hittade på trappen..

Men åhh, så söt! :love:

Haha, men Erica, vad säger Emperor nu då? :D

Men klart du ska ha katt! :banana:

haha, det är just det. Jag varken kan eller ska ha katt! :p
Emperor är ju lite enklare att ta med sig och att få någon som passar om man ska bort.
Kanske ska förtydliga lite och säga att Emperor är en hund för de som inte vet det ;):D

Men du vill väl kalasgärna ha en katt? :idea:

Jag vill, men resten av familjen, inte så mkt... :angel: Annars kan du ju ge den till mig som en födelsedagspresent i morgon! :idea:

Men gud vilken goding... och så nära mig du bor:D

*Det räcker med tre katter, fyra är för mycket. Det räcker med tre katter, fyra är för mycket...*

Men tjena! Grattis få man väl säga då! :D
Visa dem bilden vettja ;)
Som läget är just nu så är det ju faktiskt ingen som kan ha henne.
Svärmor kan inte behålla henne hur mycket hon än vill och de andra kattungarna är redan tingade. Bara lilltösen här kvar.

Berätta det för dem ;)

Min första tanke var, har ni ringt polisen och anmält den försvunen åt minstonde? kanske är nån liten flicka som sitter och gråter efter den... :(

Visst är det kämpigt? ;)
jag har bestämt mig för att jag inte ska ha katt, och känner mig väldigt säker på det. Tills jag tittar på bilden på henne för då får jag samla upp mig själv från golvet och börja försöka stelna ihop igen :D
men faktiskt, har man tre kan man väl ha fyra :angel:

Åh GUDOMLIG! :love: Jag har plats för en till... :angel:

Senast ändrad:

Men tjena! Grattis få man väl säga då! :D
Visa dem bilden vettja ;)
Som läget är just nu så är det ju faktiskt ingen som kan ha henne.
Svärmor kan inte behålla henne hur mycket hon än vill och de andra kattungarna är redan tingade. Bara lilltösen här kvar.

Berätta det för dem ;)

Haha, tackar :D

De ska jag, vem vet, de kanske har ändrat sig. ;)

men faktiskt, har man tre kan man väl ha fyra :angel:

Ja eller hur! Jag har ju redan alla prylarna och har redan för många djur för att kunna åka tåg med allihop. :D Ge mig!

Jag menar: NEJ det GÅR inte, jag ska plugga ett år nu och har inte tid med fler katter.... eller...:o

Liknande trådar

V
Övr. Katt Är det normalt att hankatter är elaka mot honkatter? Jag trodde grabbarna skulle vara antingen underlägsna töserna, eller...
Svar
7
· Visningar
1 658
Senast: veronican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama