Tipsa mig om bra trådlösa hörlurar!

Miingla

Trådstartare
Jag måste köpa nya hörlurar, trådlösa och inte alltför dyra. Någon som kan tipsa?
Jag vill inte köpa billig skit heller..

Lyssnar på ljudböcker och poddar, ev något samtal emellanåt också. Så ljudkvalitén behöver fungera till det. Lyssnar sällan på musik.

Nu lånar jag sambons AirPods och de funkar kanon, men jag har inte tänkt lägga så mycket pengar på mina :)
 
Precis köpt Oneplus buds 3, får hem dom imorgon förhoppningsvis och kan ge lite recension. Men de kostar 1200, så beror på vad du vill ge.
Tittade på Samsungs nya, men 3000 ger jag inte.
 
Det är ju litet individuellt hur de passar i just ens egna öron, men de senaste två-tre paren trådlösa in-ear lurar jag fastnat för har varit Jabra. Nuvarande är Jabra Elite 4 som jag tycker ligger ok i prisvärdhet med ca 1200 kr.
 
Det är ju litet individuellt hur de passar i just ens egna öron, men de senaste två-tre paren trådlösa in-ear lurar jag fastnat för har varit Jabra. Nuvarande är Jabra Elite 4 som jag tycker ligger ok i prisvärdhet med ca 1200 kr.
Jag har också sådana och är väldigt nöjd med dom. Liknande airpods sitter inte bra i mina öron, men Jabra sitter perfekt.
Rekommenderar jag med. 😊
 
Kan du tänka dig over-ear så vill jag slå ett slag för Major-lurna från Marshall. Haft Major 2 och nu Major 4. Vääldigt lång lyssningstid (typ 30h), sitter kvar bra på huvet, och snygga tycker jag. Bra ljud oxå. Tyckte 2an satt hårdare än 4an, men har inte tappat dom nå mycke ändå. Man blir ju inte lika mör i öronen heller så 🙈
 
Jag har Jabra Elite 9 active.
Älskar dem. Kan ha dem hur många timmar som helst utan att få ont i öronen. De är dessutom vattentäta, så jag har duschat med dem ett antal gånger när jag inte har velat pausa ljudboken :rofl: 8 h batteritid i själva lurarna. Lite åt det dyrare hållet, men jag köpte dem på HiFi-klubben och då är det 3 års garanti, så det känns okej ändå.
 
Jag är nöjd med mina Sudio T2. Just den modellen finns inte längre, dock.

Tillägg för referens: Jag kan inte använda för stora in ear-lurar. Typ airpods/"snäckor" får jag ont, ibland sår, av och dessutom ramlar de ur - modellen passar helt enkelt inte mina öron.
 
Jag har svårt med in-ear hörlurar. Får nästsn ont av dem. Har fastnat för on-ear, JBL tune 670NC. Mycket nöjd med dem! Inte jättedyra heller, men har glömt exakt pris.
 
Jag har ett par Sony WH 1000XM3 . Haft dem i flera år och de används dagligen och har inte blivit dåliga ännu.

Lyssnar på mycket musik, ljudböcker. Brusreducerande 👍

Fungerar att prata i telefon med också men det är inte bästa ljudet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Till min förskräckelse upptäckte jag att min nya mobil inte har utgång för hörlurar, så jag behöver köpa ett par nya som är trådlösa...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 578
Senast: eyz
·
Äldre Behöver verkligen köpa nya hörlurar nu och vänder mig såklart till buke för att få de bästa tipsen! :D (Vet att det finns en liknande...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp