Tips till er som gillar loppisar!

strawberrysylt

Trådstartare
Först hoppas jag att denna tråd inte bryter mot reglerna på något sätt, men det tror jag inte? Isf ber jag om ursäkt o så får moderatorn ta bort den.

Iallafall, ni som, precis som jag gillar loppisar, ni vet väl om att nästa helg (5-6/4) är det dags för On the Flea igen i Malmö samt att där också samtidigt kommer vara en stor scout-loppis. Båda hålls på Malmömässan vid Hyllie, samma lokal, ett inträde. Ska bli grymt! Förra gången On the Flea såg jag det av en händelse i en tidning när jag som tur var var i Malmö. Hann med en timme på loppisen innan de stängde... ska bli grymt att gå där och ha gott om tid denna gången!:banana::banana:

//r

Sv: Tips till er som gillar loppisar!

Fast det här var en riktigt elak och dum tråd :mad:

Vi som har långt till Malmö då? Jag vill också gå på loppis!

Hmm.. Nu gillar jag dej igen, lite. Svenska mässan är inte så långt, bara 15 mil :p

Såg att de kommer till Uppsala, ska nog ta mamma och gå dit. Dock har jag en fråga: måste man använda deras app för att köpa saker eller kan man handla som på ett vanligt loppis? :o Tänkte det är ju inte alla som har en smartphone!

// living_dead - som känner sig lite korkad.

Vad glad jag blev att det kommer till svenska mässan igen :).
Har nämligen missat de andra två tidigare.

Nejnej, ingenting med någon app (vad jag vet iaf) utan det är som en vanlig loppis!:banana:

Kul att fler är intresserade!

//r

kl

Har stått och sålt två gånger i Göteborg! Skitkul, fungerar precis som en vanlig loppis! Så ta med kontanter. ;)

Vad kul!

Ja, kontanter är ett måste.. jag funderar på vad man ska ha på sig med... vill ju inte gå runt o släpa på för mycket grejs eller vara för varmt o jobbigt klädd... gäller o förbereda sig när man ska fynda på loppis! haha!:p

//r

Vilket bra tips! Kommer ju till Uppsala oxå (nära till mig)! I slutet på maj, så långt kvar, men ska skriva ind et almenackan iaf =)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka