Tips på träning i stallgången?

mian1

Trådstartare
Regnet bara vräker ner och vi gillar inte regn!!! :mad:
Har en "stallgång" på 6x9 meter, betonggolv, som vi kan använda. Vad kan man träna för något inomhus på liten yta? Något lugnt och trevligt.

Sv: Tips på träning i stallgången?

mian1 skrev:
Regnet bara vräker ner och vi gillar inte regn!!! :mad:
Har en "stallgång" på 6x9 meter, betonggolv, som vi kan använda. Vad kan man träna för något inomhus på liten yta? Något lugnt och trevligt.

I stallgången kände jag mig hemma med förra monstret som för övrigt fått åka tillbaks till sin förra ägare. Det var inte kul längre.

På stallgolvet tränade vi mkt. flytta undan för tryck, flytta för tanken, gå åt sidan, gå fram och backa stanna kvar, komma på kommandon, massage och stretchövningar m.m Vi tränade även saker som att gå över, under och genom pressening, dra snöre mellan ben, badade m.m m.m

MVH/

Sv: Tips på träning i stallgången?

Kanske lite trickträning? Har funnits en del artiklar i Hästfynd (bla senaste).

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Nova123
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
774

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka