Tips på träningsläger/hästsemester!

Chesterton

Trådstartare
Hej allihopa,
det är såhär att jag letar efter ett träningsläger/hästsemester för i sommar. Jag skulle vilja fokusera på att utvecklas i hoppningen, jag är 17 år och har ridit länge men aldrig riktigt kommit så långt som jag önskat när det gäller just hoppning. Skulle helst vilja rida utomlands, men i Europa. Ca 1-2 veckor. Jag har kollat på olika hemsidor såsom hastsportresor.se men tycker det känns osäkert utan referenser från folk som har varit där. Om ni har några tips på ställen så får ni jättegärna dela med er!

Sofi
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 146
Senast: mamman
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 159
Hästmänniskan Hej! Vet inte riktigt om detta är rätt kategori men provar här :) Jag rider på ridskola och nu är det så att jag och mamma har fastnat...
Svar
13
· Visningar
1 582
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp