tips på torrfoder

MaRomer

Trådstartare
2 hundar. 6 resp 9 år gamla. Inte kinkiga. Fodret ska ha kyckling som bas då den ena hunden går bäst på det. ( känslig mage) Max 600 kr/ säck.

Vilket föreslår ni? Ska finnas på granngården eller djurmagasinet.

Sv: tips på torrfoder

Purina Pro Plan finns på Granngården. Finns med kyckling eller lax eller lamm. Mina hundar har ätit det i princip hela livet och mår toppen av det. De får lamm/ris. Har för mig att normalpriset är 639 men de har ofta 100,- rabatt på det och då blir det ju bara 539 om man köper på sig ett par eller tre säckar då. Det finns ingen Djurmagasinet här, så vet inte vad de har.

Sv: tips på torrfoder

Robur har jag för mig finns på Granngården. Minns jag inte helt fel har dom ett kycklingbaserat med älgkött i.

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 188
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 448
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 560
Senast: Sofie.S
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 542
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar