tips på torrfoder

MaRomer

Trådstartare
2 hundar. 6 resp 9 år gamla. Inte kinkiga. Fodret ska ha kyckling som bas då den ena hunden går bäst på det. ( känslig mage) Max 600 kr/ säck.

Vilket föreslår ni? Ska finnas på granngården eller djurmagasinet.

Sv: tips på torrfoder

Purina Pro Plan finns på Granngården. Finns med kyckling eller lax eller lamm. Mina hundar har ätit det i princip hela livet och mår toppen av det. De får lamm/ris. Har för mig att normalpriset är 639 men de har ofta 100,- rabatt på det och då blir det ju bara 539 om man köper på sig ett par eller tre säckar då. Det finns ingen Djurmagasinet här, så vet inte vad de har.

Sv: tips på torrfoder

Robur har jag för mig finns på Granngården. Minns jag inte helt fel har dom ett kycklingbaserat med älgkött i.

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: Sel
·
Katthälsa Vilket torrfoder anser ni är bäst? Katten är kollad av veterinär nyligen med blodprov osv utan att ha hittat några uppenbara fel...
Svar
2
· Visningar
281
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns... 2
Svar
20
· Visningar
2 222
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka