Tips på stallapp.

P

prallan

Vi skulle behöva en app som alla i stallet kan fylla i för sin häst. Typ bifogad bild. Någon som har några tips?
Skärmavbild 2018-12-03 kl. 20.06.23.webp

Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.

Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.
Oj, lät avancerat, men jag ska testa! Tack!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
908
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
945
Senast: ufot
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
825
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2