Tips på stallapp.

P

prallan

Vi skulle behöva en app som alla i stallet kan fylla i för sin häst. Typ bifogad bild. Någon som har några tips?
Skärmavbild 2018-12-03 kl. 20.06.23.png
 
Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.
 
Excel-dokument uppladdat på typ Google Docs, med typ en speciell grupp som tillåter alla i stallet att redigera? Bör inte kräva något mer än en Google-inloggning för varje person, och det går ju jättefort att fixa.
Oj, lät avancerat, men jag ska testa! Tack!
 

Liknande trådar

Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
632
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men...
2
Svar
26
· Visningar
1 603
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
228
Hästmänniskan Söker tips på veterinärklinik i närheten av Laholm. Vill göra en klinikbesiktning med röntgen på en unghäst. Gärna om någon vetrinär...
Svar
18
· Visningar
1 105
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp