Tips på lekar till häst!

zanzan

Trådstartare
Ska ha avslutning med min ridgrupp ikväll och funderar på om vi ska "leka" lite? Har ni några bra tips? Det är en jätte ridvan grupp, men de är nog mer åt det stillsamma hållet!

Allt mottages tacksamt:bow::D

Sv: Tips på lekar till häst!

stillsamma hållet?

typ stafetter i långsamt tempo, hoppning fast man skall leda gästen iställetför att sitta på.. ja det finns ju massvis :smirk: hoppas du hittar på något:)

kycklingen och räven Det är skit kul på häst och hela havets stormar den är ännu roligare fast man kan ha koner som man ska rida till i stället för att sätta sig på en stol

Gymkhana är ju alltid kul och går att variera mycket.
Irländsk julafton var dock inget och rekomendera. Gick licksom inte så bra att rida efter att ha stått och snurrat. :angel:

Liknande trådar

Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Lejd
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt stor ridbana i ren naturlig sand. Vi har inte tillfört något till den utan marken är av ren sand vilket är...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Cattis_E
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama