Tips på "inneskor", (på jobbet)

wippi

Trådstartare
Det är bara att ge vika för ryggens önskemål. Mina vardagsskor av höstmodell, jobbets golv och min rygg är inte kompatibla.

Hoppas att buke kan komma med tips på vad jag ska ha på fötterna.
Arbetar administrativt, alltid i klänning eller kjol. Typiska tofflor och "joggingskor" är uteslutet, det faller mig inte i smaken. Är ute efter en (svart)sko men med sula för några timmar stående om dagen.

Vad rekommenderar ni? Vad har ni på fötterna?

Det är bara att ge vika för ryggens önskemål. Mina vardagsskor av höstmodell, jobbets golv och min rygg är inte kompatibla.

Arbetar administrativt, alltid i klänning eller kjol. Typiska tofflor och "joggingskor" är uteslutet, det faller mig inte i smaken. Är ute efter en (svart)sko men med sula för några timmar stående om dagen.

En bättre utomhusballerina? Finns ju på både Scorett, Bianco osv :)

Skulle sådana arbetsskor som serveringspersonal brukar ha kunna vara något? De brukar ju ofta vara svarta, stilrena och finnas både med och utan klack. De borde ju dessutom vara anpassade för stående och gående jobb :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka