Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en gammal Kieffer Lech dressyrsadel, men det åker bakåt när jag rider. Har en häst med hög manke! Själv är jag kort och vill inte ha en sadel med för mycket knästöd. Vill komma nära hästen och inte sitta"fast" i sadeln. Tips på sadel?
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Ekonomi & Juridik Jag tycker verkligen inte att en hobbyryttare behöver en enda anledning till att behålla en häst, och rädsla är i toppen av min lista av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.