Tips på bra träningsvagn

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare gladajag
  • Startdatum Startdatum
G

gladajag

Är i nyköpartagen och ska införskaffa en ny träningsvagn, vad köper jag och varför?
:bow:

Sv: Tips på bra träningsvagn

Jag har en speedcart och en TUNG rockard som man kan åka 2vuxna i.

Det ger honom varierad träning. Rider honom oxå...:bump:

Det beror ju helt på hur du har tänkt dig att träna.:idea:

Jag håller med ovanstående..en speedcar (gärna Gr***ströms) och en rockard med mjuk fjädring med plats för 2.

Tycker om att ha sällskap på skogsrundorna och ett tag hade jag bara speedcaren och andra åkte med på sidan en gång men inte fler..:angel:

Finns det nå´t mysigare än att ta ut den varma dynan, den på täckeshängaren uppvärmda filten och ge sig ut en kall vintermorgon i gryningen i sällskap av någon?

Ja hästen får gärna vara förspänd med..det blir så tungt att turas om att dra annars..:o :eek: :crazy:

Men huva!! Nu pratar vi inte mera snö!!!!!!:eek:

speedcart är väl et smartaste om u vill kunan köra både på banan och i skogen? jag gilalr customs vagnar bäst.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MML
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Utrustning Ska införskaffa mig ett flugridtäcke eftersom hästen blir helt stissig av alla insekter som är runt om. Men vilket är det bästa? Han är...
Svar
2
· Visningar
378
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross