Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé!
Några små tips från mig!
Rensning av kattlådan tips 2 Vi har en liten hink med lock där vi sätter i fryspåsar/fruktpåsar & sedan slänger kisset i! Ingen lukt och ändå väldigt smidigt och lätt att tömma!
Dålig päls (fäller mycket): Har provat massor, men lever har gett ett jättebra resultat! Han fäller inte lika mycket & alla sträva hår som jag trodde var medfödda är bortblåsta! Dessutom älskar han det!
Sysselsätta lat/tjock katt: leksaker med kattmynta i. Kissen kan helt plötsligt springa i timmar! Matte är dock inte lika glad med mjölksyra i armen efter allt kastande! Men vad gör man inte för sina sötisar!
Är du säker på att den var färsk/ny? Sånna leksaker ska helst vara förpackade i plast eller möjligen ligga i en tät burk, annars försvinner myntanlukten fort.jag köpte leksak med kattmynta till mina (inte längre iof, de har flyttat) kissar och tänkte, yey nu är jag en snäll matte. Men brydde de sig? Icke. Kattmynta var väl inget speciellt, MYCKET roligare att leka med dina sminksvampar, matte, verkade de tycka...
Så kattmynta är individuellt...
Vanlig värmepellets i Pee-wee lådan istället för pee-wees egna pellets. Spara ÄNNU mer pengar!