Tillbehör till Nikon D40

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Gyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 717
G

Gyllene

Jag är helt inne på att köpa Nikon D40 som min första systemkamera. Har hört att det är en bra nybörjarkamer och så. Men vad behöver man köpa för tillbehör förutom objektivet som medföljer?

Sv: Tillbehör till Nikon D40

En kameraväska är självklart bra att ha, jag fick med en när jag köpte min D80 men jag tyckte det blev för tungt att släpa på en axelväska så jag köpte en ryggsäck istället. UV-filter är vettigt att ha för att skydda optiken och motljusskydd om det inte ingår. Sen behöver du ju ett eller flera minneskort och kasnke ett extra batteri.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
708
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
720
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 746
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 643
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka