Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, nästan så för såhär ser min buke ut just nu och som synes så har det försvunnit en hel hoper trådar medan jag under några minuter läste några inlägg och när jag sen klickade på "senior" igen så är detta vad som kommer upp
Jag tycker att det ser ut som att du ändrat visningen på något sätt så att de visas i bakvänd bokstavsordning. De första trådarna startar ju med " i rubriken, nästa Y, osv. Vet däremot inte var man reglerar detta.
Fast jag har inte ändrat något alls. Läste några inlägg i en tråd och klickade sen på "senior"-länken och det är bara på senioravdelningen det är så upptäckte jag nu när jag klickade på lite andra forum. De är som vanligt
Som sagt så har jag inte klickat på något annat än länken "senior", men jag ska prova att klicka på "senaste inlägg" och se om det hjälper för sådär kan en ju inte ha det
Det är jättelätt att komma åt, det är ju som att råka klicka på en länk av misstag, och det händer väl oss alla lite då och då? Det kan till exempel hända om du har ett fönster öppet, ovanför webbläsaren, och sen klickar på webbläsaren för att byta till det fönstret.
Allt vad de andra sagt verkar troligt, du har omedvetet lyckats klicka på fel ställe och sorterat om trådarna.
Tror det räcker med att byta till ett annat forum och sedan klicka på Senior igen för att det skall sorteras som det brukar igen. Utloggning m.m. lär utan tvekan få det att återgå till standardsortering även om det är onödigt jobbigt.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras Jag tycker också att det bör få finnas brakecyfala raser men istället för att ha "såhär kort nos måste de ha" i rasbeskrivningarna borde...
Ekonomi & Juridik Tekniskt, så säljer jag hästar från ett företag, eftersom hästarna jag föder upp (0-1-2 föl/år) finns i företaget.
Men jag har bara max...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.