Tillaga lever

S

_Sparris__

Hur brukar ni tillaga lever åt hunden?
Jag bara skar upp dem i lämpliga bitar, la dem på bakplåtspapper/plåt och in i ugnen på låg värme över natten. Blev väldigt bra enligt mig och vovven tyckte verkligen det luktade smasken.

Men jag blir lite fundersam till alla dessa recept man hittar på internet om dem som kokar levern innan torkning i ugn, är det verkligen nödvändigt?
 
Sv: Tillaga lever

Ger jag den som mat så är den rå, men som godis gör jag som du. Man behöver inte koka den innan, men det blir mycket lättare att skära den om man gör det.
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 448
Senast: MJLee
·
Katthälsa Stackars Soda mår inget vidare alls =/ Hittade honom igår "i en hög" på stallgolvet med alldeles för snabb andning. Var som en het trasa...
2
Svar
24
· Visningar
24 027
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 109
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Shit vilka dagar, I Tisdags em blev Sebbe biten av en hugggorm. Jag såg aldrig när det hände, men vi var ute och gick som vanligt...
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Vad läser du just nu?
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp