B
Besokare
jag har en pappilontik som löper för första gången, honm har nu löpt i nästan fyra veckor, hon blöder fortfarande. Eftersom hon har lång päls är det lite svårt för henne att hålla sig riktigt ren, och idag när jag kollade då hade hon som något svart/grönt som torkat i pälsen. vad kan det vara?
Jag har även en grandishane och han är såklart superintresserad,men jag passar dem hela tiden och när jag går ut så får de vara i varsitt rum, idag när jag kom in hade han tagit sig in till henne, han låg dock i soffan o sov och hon i sängen, jag är ändå superolrolig, tänk om de parat sig??
eller är det helt omöjligt? man har ju hört talats om otrloliga korsningar där en av hundarna varit liten och den andra stor.
kan man ge abortspruta även fast man inte vet om tiken parat sig?
Jag har även en grandishane och han är såklart superintresserad,men jag passar dem hela tiden och när jag går ut så får de vara i varsitt rum, idag när jag kom in hade han tagit sig in till henne, han låg dock i soffan o sov och hon i sängen, jag är ändå superolrolig, tänk om de parat sig??
eller är det helt omöjligt? man har ju hört talats om otrloliga korsningar där en av hundarna varit liten och den andra stor.
kan man ge abortspruta även fast man inte vet om tiken parat sig?