Tidigare besökta hemsidor?!

_Moatje_

Trådstartare
Hej
Har för mig att ja läst någonstans om att man kan kolla vilka tidigare hemsidor som är besökta på sin dator.Stämmer detta? Och i så fall hur gör man?
/Malin
 
Sv: Tidigare besökta hemsidor?!

Ovanför adressfältet finns en klocka. Håller du muspekaren ovanför den så står det "Tidigare"
Klicka där.
 
Sv: Tidigare besökta hemsidor?!

Tack..
Kan man se vilket klockslag någon var inne på en sida? Kan man även spärra vissa sidor?
 
Sv: Tidigare besökta hemsidor?!

Klockslag:
När du är inne på tidigare så vänsterklicka på den adress du vill se klockslag på.
Välj "Egenskaper".

Där finns "Senast besök: datum + klockslag"
och "Antal besök"


Man kan spärra vissa sidor men jag vet inte hur.
 
Sv: Tidigare besökta hemsidor?!

man kan spärra sidor, så att man bara kan ta sig in med lösenord, ring till din support om du vill ha hjälp, tror det går fortast då..
 
Sv: Tidigare besökta hemsidor?!

Tack!
Man måste alltså ringa sin support?! Hmmm, har för mig att jag hört att det inte alls ska vara så svårt... Kanske minns fel. Vet ju inte hur man gör..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
506
Senast: FrDrake
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp