JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tider och platser för rådgivande bedömningar
Moderator
Hästnyheter
Nu är det klart var och när årets rådgivande bedömningar för hingstar kommer att hållas. Det handlar om två platser i Sverige.
Hästnyheter
Intresset för årets turné med rådgivande bedömning för unga hingstar i regi SWB är stort, speciellt i Mälardalen. Tre-dagarsturnén...
Hästnyheter
3-årstestet öppnas för 4-åringar och möjlighet till disciplinspecifikt deltagande i test för 4-åringar är bara några nyheter i SWB:s...
Hästnyheter
På onsdagen inleddes årets rådgivande hingstbedömning i SWB:s regi på Strömsholm. 16 hingstar visades. ...
Källa / Läs mer...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Kastrerat två DSG-tikar. Förutom att jag upplevde att smärtlindringen inte räckte ”hela vägen” första natten på den ena (låg och ”grät”...
kolblakkur
11 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 546
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
15 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 880
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
26 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 048
Hund