"This forum requires that you wait...

Itchie

Trådstartare
... 30 seconds between searches. Please try again in xx seconds."

Vad är anledningen till detta? Det känns så drygt att sitta och räkna ner när man letar efter något och byter sökord.

Sv: "This forum requires that you wait...

Men är inte servern underdimensionerad då :o, är så tacksam att Buke öht finns, så jag erkänner *pip - dagens i-landsproblem* :angel:.

Visst är det irriterande.. :p
Sissådär 15 sekunder skulle vara mer lagom.

Men man ska väl inte klaga, huvudsaken är ju att man får skriva :D

Du, kom tillbaka när du provat regeln när den var på 60 sekunder, det var en evighet, nu är det ju skitsnabbt.
Skriv rätt från början så slipper du söka så ofta. :p

Haha, jag skriver rätt, det är bara det att jag söker på konstiga saker och måste byta sökord ett antal gånger för att hitta dem :cool:.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Mim
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 332
Senast: HannaZ
·
V
Bukefalos This forum requires that you wait 30 seconds between searches. Please try again in 11 seconds. när jag trycker på "nya inlägg" så...
Svar
19
· Visningar
1 232
Senast: aiquen
·
B
Bukefalos Efter alla diskussioner om innegäng, vem som svarar på vem, påhopp, mobbning, moraltanter osv så kände jag att det passar bra att påpeka...
2
Svar
25
· Visningar
2 705
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar