The mean kitty song

Sv: The mean kitty song

Helfestlig låt:rofl: och nog känner man igen sig lite:)

Jag blev kär i både katt o karl :love: :o
Var tvungen att ta hem den som audio, så jag kan bränna till bilen :angel: Helsåld o går o nynnar på den konstant. Skrattade så jag höll på o kissa på mig när jag såg den första gången, och visade då min mamma den, som gjorde exakt likadant som jag :D

Jag blev kär i både katt o karl :love: :o
Var tvungen att ta hem den som audio, så jag kan bränna till bilen :angel: Helsåld o går o nynnar på den konstant. Skrattade så jag höll på o kissa på mig när jag såg den första gången, och visade då min mamma den, som gjorde exakt likadant som jag :D

Hur gör man för att få hem låte n?? Vill ha =)

GAAH! Snacka om att jag har fått låten på hjärnan! :rofl:

Har nynnat på den i flera timmar!

"Hey little kitty..."

Åh, så underbart! :rofl::bow:
Synd att jag inte har fungerande ljudkort på min dator så jag kan lyssna på den om och om igen, fick låna sambons laptop för att lyssna på den bara en gång. =/

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
847
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar