athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis! Syrenerna blommar här nu.
Ni har väl handdukarna och syrénerna redo? På fredag kommer vi ihåg Sir Terry Pratchett och Douglas Adams
I år kommer jag att kunna bära syrén, de är så tidiga pga värmen Taggar @Migo också så hon inte blir grinig på mig
Don't panic
Jag kommer att bära syren på jobbet! Ehum och en handduk över axeln har jag ändå hela dagen varje dag där. Det vore fantastiskt om någon gäst skulle notera och kommentera.
Samtidigt är det begravning för en släkting hemma i Sverige och jag kan inte vara där , så det kommer att bli en sisådär skum dag.
Nu råkar syren och handduk vara regelvidrigt till uniform Men jag ska minsann smyga lite Så vi får väl se om jag lyckas smyga eller få sparken
Både syrén och handduk är obligatoriskt. Frågan är bara om jag hinner hitta min Don't Panik-handduk tills imorgon eller om jag får nöja mig med en annan.
kan någon upplysa mig om syrenen? Verkar som jag missat ngt.
Ahhh, jag har hållt mig till Liftaren - tackSyren är från en av Terry Pratchetts böcker om Skivvärlden, Night Watch