JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Terriffic Aqua högt bedömd i Frankrike
Moderator
Hästnyheter
Salix Dark Sugar blev Supreme Champion på Svenska Dartmoorsällskapets riksutställning. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det 9-årigt stoet JL Starlights Black Beauty var bäst av de 35 hästar som samlades i Knivsta den 11 juni för riksutställning inom...
Hästnyheter
Welsh cobhingsten och åldermannen Blaengwen Dafydd blev högst bedömda welsh på hingstvisningen på Grevagården i Skövde i lördags. ...
Silverduk
Övr. Hund Jag tror det ska lite otur till också, men better safe than sorry och agera med lite försiktighet :)
Brie
54 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 189
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Nja inte till bikejoring men kanske gårdshund. Dock långt ifrån TS dröm om en smal vinthund 😅
De flesta mastiff/moloss-raserna har det...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:28
Svar: 22
Visningar: 816
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vissa domare är dock sjukt snabba! Har varit med om att jag trott jag har gått om tid och så har domaren dömt över 30 hundar på en ynka...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:20
Svar: 937
Visningar: 53 087
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg Skogsmulle för mig inkluderar inte dom egenskaper som en bra uterittshäst behöver besitta enligt mig själv. Den behöver vara modig...
Velig
Alldeles nyss
Uppdateringstråd #2
Gnägg Jag har satt såna vinkeljärn i botten för att hålla fast nedersta pallkragen, sedan en planka inuti på alla sidor för att hålla ihop...
Emuliiaa
28 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi är typ igång men sen hade Fumo kalas i hagen och kom in med en avtrampad sko och en som han typ dragit av halvt och sen klivit ner på...
Piaff
35 minuter sedan
Svar: 1 012
Visningar: 78 666
Grenar