Terrängtävlings tips!

Stina13

Trådstartare
Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.

Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.

Smalhinder och spetsar kan man ju alltid bygga med vanligt hindermaterial. Hoppa kombination diagonalt kan man också göra. Googla bilder på inomhusterräng så hittar du säkert en del. :)

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
305
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 187
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt...
Svar
17
· Visningar
1 516
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
695
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka