Terrängtävlings tips!

Stina13

Trådstartare
Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.

Hejsan! Jag vill gärna komma igång med lite terrängträning med min ponny men just nu finns inte möjligheten att åka iväg och träna, så min fråga är:
Har ni några tips på att träna i ridhus eller liknande? Vi har tillgång till hinderpark.

Smalhinder och spetsar kan man ju alltid bygga med vanligt hindermaterial. Hoppa kombination diagonalt kan man också göra. Googla bilder på inomhusterräng så hittar du säkert en del. :)

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Freazer
·
Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
926
Senast: skogaliten
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka